Direktlänk till inlägg 18 mars 2014

SIDOVINSTER

Av Ronja Carola - 18 mars 2014 07:26

Godmorgon alla fina läsare! Natten har varit som vanligt, jag har inte sovit så mycket! Men det gör inte så mycket, jag lider inte mycket av det! Igår var en helt underbar dag! Min fina dotter ringer kl 10.30 på förmiddagen! Jag blev så förvånad, men såååå GLAD! Vi pratade i 4 timmar i telefon men jag säger som hon sa att det kändes som en halvtimme! Jag blev lycklig ända in i hjärteroten! Efter samtalet fick jag sån energi som jag inte haft på mycket länge! Som om inte det var nog så ringer hon igen och frågar om vi ska vara hemma, för hon och hennes sambo vill komma och hälsa på! Dom kommer till mig och min älskade man och vi får en helt underbar kväll tillsammans!  Åh va härligt det var! Jag njöt av att sitta och titta på henne,lyssna på va dom hade att säga,prata själv! Kvällen flög iväg så hipp hopp var klockan nästan mitt i natten! Det kallar jag sidovinst på hög nivå! väljer jag att göra rätt val i livet, stå för det jag idag tror på, lever så som jag vill idag i harmoni med kropp och själ då haglar sidovinsterna in! Saker som haf inte ens vågat drömma om händer! Tack Gode Gud för att du visar mig vägen! Känner mig så glad och lycklig! Det här med min dotter var liksom sista pusselbiten för att jag ska kunna känna total lycka! Jag har min älskade man som ger mig så mycket kärlek och som jag ger kärlek, jag har våran lilla cockerliga, jag har fina goa vänner och sist med inte minst det största sidovinsten av dom alla Jag har fått min dotter tillbaka! Så det kan inte bli så mycket bättre! Nu ska jag bara se till att bli frisk! Men tack vare att jag har så mycket som jag älskar och nu också min älskade dotter som jag älskar mest i hela universum så kommer jag att bli frisk! GUD är god! Mitt visdomsord för dagen blir LEV SOM DU LÄR,EN DAG I TAGET, DET VIKTIGASTE FÖRST så kommer belöningarna så småningom!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Carola - 1 maj 2014 08:15

Godmorgon alla kära läsare! Trevligt att vara tillbaka på bloggen igen! Jag kände att jag var tvungen att ta en paus från bloggandet ett tag! Behövde landa i en del saker som låg och pockade på min uppmärksamhet! Det har hänt en hel del sen sist! Båd...

Av Ronja Carola - 28 mars 2014 08:22

Godmorgon alla fina läsare och välkomna till en ny dag med dess möjlighet! Tag vara på nuet och dagen idag är ett bra koncept att följa om man vill leva och njuta fullt ut och leva livet på livets villkor! En dag i taget fungerar alldeles utmärkt! Ja...

Av Ronja Carola - 26 mars 2014 07:52

Godmorgon alla fina läsare! Jag har nyss gått upp efter en natt med ganska lite sömn! Gårdagen var hur fin som helst! Först frukost och mys hemma hos min dotter och hennes sambo! Vi pysslade lite med deras gulliga små hästar! Sen kvällen ihop med min...

Av Ronja Carola - 25 mars 2014 07:20

Godmorgon kära läsare! Sol ute och sol i sinnet!  Att vända kappan efter vinden har jag som rubrik idag! En del tycker det är så vikrigt att få medhåll från andra i saker som 2 kanske har helt olika åsikter om! Det är tecken på osäkerhet, att jag int...

Av Ronja Carola - 24 mars 2014 17:38

Gokväll alla fina läsare! Satt och funderade lite kring saker och ting! Bland annat att vara förebild! Som en mogen kvinna som jag är så tycker jag det är viktigt att vara en bra förebild för dom som är yngre! Att leva som jag lär har blivit så vikti...

Ovido - Quiz & Flashcards